İç transferde takım kaptanlarından Mert Can Tunca, Fatih Gümüşel, Abdulkadir Kaba ve Olcay Meydan ile yeniden anlaşma sağlandı. Tecrübeli oyuncuların takımda kalması camiada memnuniyetle karşılandı.

Dış transferde ise Gölcükspor, 4 yeni ismi kadrosuna kattı. Geçtiğimiz sezon farklı takımlarda forma giyen Muhammed Akdeniz, Ömer Faruk Can, Burak Özkanca ve Engin Mustafa Ulutaş, yeni sezonda kırmızı-siyahlı formayı terletecek.

Yönetimden yapılan açıklamada, transfer çalışmalarının süreceği belirtilirken, hedefin güçlü bir kadro kurarak yeniden 3. Lig’e yükselmek olduğu vurgulandı.